loading...

دوربین مداربسته / تجهیزات حفاظت تصویری / نصب دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

بازدید : 147
يکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 12:52

اهمیت تبلیغ و بازاریابی وب سایت برای کسب و کار

طراحی سایت فروشگاهی

بازاریابی وب سایت به قدری اهمیت دارد که طبق آمار و ارقام کسانی که برای کسب و کار خود طراحی سایت کرده اند، نسبت به 64% کسب و کارهای کوچک جلوتر هستند که هنوز وب سایت ندارند و اگر وب سایت شما موبایل ریسپانسیو نیز هست، نسبت به 70% کسانی که به این دستورالعمل گوگل توجهی نکرده اند وضعیت خیلی بهتری دارید.
با این اوصاف، شما در دسته افرادی هستید که در مورد رشد کسب و کار خود بسیار جدی هستید و می خواهید از فرصت های موجود در اینترنت نهایت استفاده را ببرید و از رقابت عقب نمانید با این حال موبایل ریسپانسیو کردن وب سایت قدم اول محسوب می شود و برای بازاریابی وب سایت باید اقدامات بسیار بیشتری انجام دهید تا مشتریان بیشتری با شما آشنا شوند و به همین منظور حتما باید از استراتژی های بازاریابی دیجیتال نیز استفاده کنید.

اگر شما یک مغازه داشته باشید، قطعا تا زمانی که برای آن تبلیغات نکنید، کسی شما را نخواهد شناخت، این مورد دقیقا برای بازاریابی وب سایت نیز صدق می کند تا بتوانید در سطح اینترنت و در میان هزاران وب سایت دیگری که در حیطه شما فعالیت دارند شناخته شوید.
منظور از بازاریابی وب سایت، فقط انجام تبلیغات برای کسب و کار نیست بلکه منظور ما ارائه کردن اطلاعات ارزشمند و مفید در مورد کسب و کار، خدمات و محصولاتی است که ارائه می کنید. کمپین های بازاریابی اهداف مختلفی دارند اما هدف اصلی همه آنها این است که کسب و کار شما را یک سر و گردن از سایر رقبا جلو بیندازد.
هر روز بیش از 4 میلیارد نفر در سطح اینترنت به جستجو می پردازند تا اطلاعاتی برای پاسخگویی به سؤالات خود کسب کنند، نیازهای خود را برآورده سازند و به اهداف خود دست پیدا کنند. وب سایت شما می تواند به عنوان یک منبع اطلاعاتی ارزشمند در بین هزاران وب سایت دیگر معرفی شده و به کمک بازاریابی وب سایت، مشتریان بیشتری با شما آشنا شوند.

2 دلیل که چرا کسب و کارهای کوچک در بازاریابی وب سایت سرمایه گذاری نمی کنند

متأسفانه کسب و کارهای کوچک در زمینه بازاریابی وب سایت چندان فعال نبوده و سرمایه گذاری خاصی نمی کنند و همیشه این کار از درجه اهمیت کمتری برای آنان برخوردار بوده است. در ادامه 2 دلیل برای این پدیده ذکر می کنیم:

1- درک زیادی از بازاریابی وب سایت ندارند

بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز بر این عقیده هستند که برای راه اندازی کمپین بازاریابی موفق باید سرمایه زیادی داشته باشید. اما از این مورد که بگذریم، بازاریابی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است چون توقع سودآوری دارید پس هرچقدر بیشتر سرمایه گذاری کنید، سود بیشتری کسب خواهید کرد.
تا حد زیادی، ایده های این افراد در مورد بازاریابی وب سایت و مزایای آن، قدیمی است و از نظر این افراد بازاریابی و فروش به یک معنا هستند.

2 دلیل که چرا کسب و کارهای کوچک در بازاریابی وب سایت سرمایه گذاری نمی کنند

طراحی سایت وردپرس

2- قبلا تجربه خوبی نداشته اند

در بررسی های متعدد خود در مورد کسب و کارهای کوچک به این نتیجه رسیدیم که اکثر صاحبان کسب و کارهای کوچکی که اعتماد و اعتقاد خود را نسبت به بازاریابی وب سایت از دست داده اند بخاطر نداشتن تجربه خوب بوده است.
مثلا این افراد با نهادهای جعلی همکاری داشته اند که به وعده های خود به خوبی عمل نکرده اند و با وجود دریافت هزینه های سنگین، نتایج مثبت خیلی کمی را تحویل این افراد داده اند.
خلاصه اینکه بازاریابی عامل اصلی تأثیرگذار در هر نوع کسب و کاری است. اگر قصد دارید کسب و کار شما به موفقیت برسد، باید مشتریان آن را ببینند به همین دلیل به کمک بازاریابی وب سایت، آن را بیشتر در معرض دید کاربران قرار می دهید، حضور آنلاین خود را پر رنگتر می کنید و می توانید نرخ تبدیل را هم بهبود ببخشید.

7 روش تأیید شده و تضمینی برای تبلیغ و بازاریابی وب سایت

بازاریابی وب سایت آنقدرها هم پیچیده و هزینه بر نیست که شما فکر می کنید. اکثر نکاتی که در این مطلب برای شما بیان خواهیم کرد باید بخشی از فرایند طراحی وب باشد و در صورتی که چنین مواردی را مشاهده نمی کنید حتما از طراح وب یا بازاریاب دیجیتالی خود بخواهید که فورا آنها را استفاده کند.

از طراحی موبایل ریسپانسیو استفاده کنید

1- از طراحی موبایل ریسپانسیو استفاده کنید

هنوز بر این معتقدیم که حتما وب سایت باید موبایل ریسپانسیو باشد و همانطور که در مقالات مختلف ذکر شده، 30% از صاحبان کسب و کار، از این طراحی استفاده می کنند.

ما در دنیایی زندگی می کنیم که موبایل حرف اول را می زند و موضوعی نیست که مد روز یا یک گرایش موقتی باشد، بلکه واقعیت حال حاضر و آینده زندگی و تجارت است و بشر همیشه به دنبال راه حل ها و ابتکاراتی است که فناوری موبایل را کارآمدتر و مؤثرتر از قبل کند.
تا زمانی که وب سایت شما موبایل ریسپانسیو نباشد، از طریق کاربران موبایل قابل دسترسی نخواهید بود و اساسا بازدید از چنین سایتی تجربه خوبی را رقم نخواهد زد و هیچ کس دوست ندارد که برای خواندن محتوای یک وب سایت، مجبور باشد روی نوشته های آن زوم کند.

2- سرعت دانلود وب سایت خود را بالا ببرید

سرعت وب سایت، عامل بسیار مهم در رتبه گرفتن طبق الگوریتم های جستجوی گوگل است. به بیان ساده، وب سایتی که خیلی سریع لود می شود – کمتر از 3 ثانیه – تجربه کاربری بسیار خوبی را رقم خواهد زد و اگر وب سایت شما موبایل ریسپانسیو است، مطمئن باشید که سرعت دانلود بالایی خواهد داشت.
به آمار و ارقام زیر توجه کنید:

  • در صورتی که سرعت لود وب سایت بیشتر از 3 ثانیه طول بکشد، کاربران آن را رها خواهند کرد.
  • هر ثانیه تأخیر بیشتر از 3 ثانیه مورد انتظار، میزان نارضایتی کاربران را تا 16% افزایش خواهد داد.
  • 52% کاربران عنوان می کنند که سرعت وب سایت عامل بسیار مهم در وفاداری مشتریان به یک وب سایت است.
  • 70% کاربران اصلا وارد وب سایتی نخواهند شد که قبلا تجربه کاربری خوبی از آن نداشته اند

از PWA یا وب اپلیکیشن های پیشرو استفاده کنید

شرکت طراحی سایت

3- از PWA یا وب اپلیکیشن های پیشرو استفاده کنید

همانطور که گفتیم، موبایل ریسپانسیو بودن یکی از راه های بازاریابی وب سایت است اما اگر به فکر پیشرفت بیشتر آن هستید از PWA استفاده کنید.
PWA یا Progressive Web Applications باعث می شود که وب سایت شما مثل یک اپلیکیشن عمل کند اما اینکار چه فایده ای دارد؟

  • PWA برای عملکرد خود نیاز به اینترنت ندارد و این یعنی حتی اگر کاربر اتصال به اینترنت هم نداشته باشد می تواند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند.
  • با PWA، برنامه های بازاریابی وب سایت خود را می توانید بدون وقفه ادامه دهید، می توانید به فالوورهای خود در مورد هر گونه فروش، تخفیف یا کدهای تخفیف اطلاع دهید.
  • گوشی هوشمند فالوورهای شما آیکون PWA در رابط کاربری خود خواهد داشت تا دسترسی راحتتر و سریعتری داشته باشند.
  • طبق تجربه ثابت شده که راه اندازی PWA سرعت بسیار بیشتری نسبت به یک اپلیکیشن دارد.

4- از ویژگی چت آنلاین یا مشاوره آنلاین استفاده کنید

چت آنلاین یا مشاوره آنلاین روشی عالی برای افزایش دسترسی کسب و کارتان برای مشتریان است. این ویژگی برای خرده فروشی های تجارت الکترونیک بسیار مؤثر است چرا که مشتریان می توانند کلیه مسائل و نگرانی های خود را بابت محصولاتی که خریداری کرده اند از طریق وب سایت بیان کنند و این یک روش عالی بازاریابی وب سایت است.
طبق عقیده جف بِزوس، مالک میلیاردر و بنیانگذار آمازون، به عنوان بزرگترین خرده فروشی در جهان، هیچ چیزی بیشتر از خوشحالی و رضایت مشتریان از خدمات و محصولاتی که دریافت می کنند مهمتر نیست.
حتی از طریق چت زنده می توانید به تبلیغ محصولات و خدمات و در نتیجه بازاریابی وب سایت بپردازید و به مشتریان خود مشاوره هم بدهید که در صورتی که احساس کنند با تیم حرفه ای روبرو هستند، قطعا به مشتری دائمی شما تبدیل خواهند شد.

وب سایت خود را بهینه سازی کنید

ساخت سایت

5- وب سایت خود را بهینه سازی کنید

بهینه سازی وب سایت به معنای اجرای فرایندها، تکنیک ها و استراتژی هایی هست که کمک به بهتر پیدا شدن وب سایت شما در سطح اینترنت می کند. در ادامه نمونه هایی از این استراتژی های بهینه سازی را به منظور بازاریابی وب سایت ذکر می کنیم:

  • در گوگل سرچ کنید تا میزان دقت پاسخی که می گیرید را ببینید. هدف این است که ببینید آیا بابت هر سؤالی که سرچ می کنید، موتور جستجوی گوگل بهترین نتایج را در اختیار شما قرار می دهد یا خیر و در صورتی که صاحب یک خرده فروشی آنلاین هستید، متوجه شوید که توضیحات محصول شما برای مشتریان کافی هست یا خیر.
  • برای بازاریابی وب سایت خود حتما تست A/B انجام دهید تا تصاویر وب سایت خود را تست کنید مخصوصا که صاحب خرده فروشی تجارت الکترونیک باشید. با این کار متوجه می شوید که نحوه واکنش بازدیدکنندگان به تصاویری که روی وب سایت خود قرار می دهید به چه صورت است. اگر نتایج خوبی در پی ندارد، از تصاویر بهتری استفاده کنید.
  • یکی از بهترین کارها برای بازاریابی وب سایت انتخاب عناوین جذاب برای سایت است تا بازدیدکنندگان را مجاب به کلیک روی لینک ها کند.
  • توضیحات متا شاید عامل رتبه گرفتن سایت شما نباشند اما قطعا اگر حرفه ای نوشته شوند در جذب کاربران اینترنت برای بازدید از وب سایت کمک خواهند کرد. توجه داشته باشید که این توضیحات در قسمت زیر لینک وب سایت در نتایج گوگل قرار می گیرند.
  • از سرتیترهای مناسب برای بازاریابی وب سایت استفاده کنید. گوگل محتوایی که سازماندهی خوبی داشته باشد را ترجیح می دهد و نقش سرتیتر در وب سایت ها این است که به کاربران بگوید با کلیک بر روی این لینک چه اطلاعاتی نصیب شما خواهد شد. حتما در نگارش سرتیتر، از کلمه کلیدی اصلی مرتبط و مناسب استفاده کنید.

حتما از محتوای با کیفیت، مفید، مرتبط، آگاهی بخش، یونیک و جذاب در وب سایت خود استفاده کنید و کلمات کلیدی را هوشمندانه و با تحقیق انتخاب کنید تا هم محتوای شما برای سرچ های انجام شده ایندکس گردد و هم کاربران بیشتری بتوانند به محتوای شما دسترسی پیدا کنند و این ضروری ترین مرحله در بازاریابی وب سایت است.

6- از استراتژی لینک سازی استفاده کنید

لینک سازی یا لینک بیلدینگ یکی از بهترین استراتژی ها برای بازاریابی وب سایت و گسترش میزان دسترسی کاربران است که اغلب توسط افراد متخصص و حرفه ای در زمینه بازاریابی دیجیتال که توجهی به جنبه های خوب و بد آن ندارند، مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
این افراد صرفا وب سایت خود را به کسب و کارهایی لینک می دهند که تعداد مشتریان و مخاطبین زیادی دارد در صورتی که مرتبط با کسب و کار خودشان نیست مثلا وب سایتی که در زمینه سلامت و تناسب اندام فعالیت دارد با وب سایتی که دخانیات می فروشد لینک می شود.
حتما لینک سازی را هوشمندانه پیش ببرید چرا که شیوه ای عالی برای افزایش آگاهی نسبت به کسب و کار و بازاریابی وب سایت است، ضمن اینکه میزان فعالیت آنلاین و ترافیک ورودی شما را افزایش می دهد. لینک بیلدینگ کار سختی است و حتما از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

از سیستم های همکاری در فروش کمک بگیرید

طراحی سایت شرکتی

7- از سیستم های همکاری در فروش کمک بگیرید

بازاریابی از طریق همکاری در فروش، اساسا فریلنسرها یا بازاریاب های مستقلی هستند که مایل به تبلیغ و بازاریابی وب سایت، کسب و کار، محصولات و خدمات شما می باشند و در صورتی که تلاش آنها نتیجه موفقیت آمیزی داشته باشد و به فروش منجر شود، باید به او کمیسیون پرداخت کنید.
در سیستم های همکاری در فروش، شما با بازاریاب های وابسته ای همکاری دارید که اکثر آنها وب سایت یا شبکه های اجتماعی مخصوص به خود را دارند و حتما در تبلیغات ویدیویی آنها، محصولات و خدمات مشتریان این افراد را مشاهده کرده اید که با چه کسانی قرارداد همکاری بسته اند.
بازاریابی سیستم های همکاری در فروش شیوه ای مقرون به صرفه برای تبلیغ و بازاریابی وب سایت است و هر موقع نتیجه تلاش ها و برنامه ریزی ها به فروش منجر شود، به این افراد پول پرداخت می کنید.

جمع بندی مطالب

راه اندازی وب سایت، برای کسب و کار، قطعا مرحله ای بسیار ضروری محسوب می شود که با داشتن چنین آدرس اینترنتی، گروه های مختلف می توانند در مورد کسب و کار و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیشتر یاد بگیرند. با این حال چنین سایتی به خودی خود موفقیت در پی نخواهد داشت تا زمانی که به تبلیغ و بازاریابی وب سایت بپردازید تا بازدیدکنندگان بیشتری با آن برخورد کنند.
بازاریابی وب سایت تلاش و زمان زیادی می طلبد اما حتما باید عملی شود تا وب سایتی که برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید ثمربخش باشد و چنانچه وقت زیادی هم برای انجام این کار ندارید، می توانید برنامه های بازاریابی خود را برون سپاری کنید.

اهمیت تبلیغ و بازاریابی وب سایت برای کسب و کار

طراحی سایت فروشگاهی

بازاریابی وب سایت به قدری اهمیت دارد که طبق آمار و ارقام کسانی که برای کسب و کار خود طراحی سایت کرده اند، نسبت به 64% کسب و کارهای کوچک جلوتر هستند که هنوز وب سایت ندارند و اگر وب سایت شما موبایل ریسپانسیو نیز هست، نسبت به 70% کسانی که به این دستورالعمل گوگل توجهی نکرده اند وضعیت خیلی بهتری دارید.
با این اوصاف، شما در دسته افرادی هستید که در مورد رشد کسب و کار خود بسیار جدی هستید و می خواهید از فرصت های موجود در اینترنت نهایت استفاده را ببرید و از رقابت عقب نمانید با این حال موبایل ریسپانسیو کردن وب سایت قدم اول محسوب می شود و برای بازاریابی وب سایت باید اقدامات بسیار بیشتری انجام دهید تا مشتریان بیشتری با شما آشنا شوند و به همین منظور حتما باید از استراتژی های بازاریابی دیجیتال نیز استفاده کنید.

اگر شما یک مغازه داشته باشید، قطعا تا زمانی که برای آن تبلیغات نکنید، کسی شما را نخواهد شناخت، این مورد دقیقا برای بازاریابی وب سایت نیز صدق می کند تا بتوانید در سطح اینترنت و در میان هزاران وب سایت دیگری که در حیطه شما فعالیت دارند شناخته شوید.
منظور از بازاریابی وب سایت، فقط انجام تبلیغات برای کسب و کار نیست بلکه منظور ما ارائه کردن اطلاعات ارزشمند و مفید در مورد کسب و کار، خدمات و محصولاتی است که ارائه می کنید. کمپین های بازاریابی اهداف مختلفی دارند اما هدف اصلی همه آنها این است که کسب و کار شما را یک سر و گردن از سایر رقبا جلو بیندازد.
هر روز بیش از 4 میلیارد نفر در سطح اینترنت به جستجو می پردازند تا اطلاعاتی برای پاسخگویی به سؤالات خود کسب کنند، نیازهای خود را برآورده سازند و به اهداف خود دست پیدا کنند. وب سایت شما می تواند به عنوان یک منبع اطلاعاتی ارزشمند در بین هزاران وب سایت دیگر معرفی شده و به کمک بازاریابی وب سایت، مشتریان بیشتری با شما آشنا شوند.

2 دلیل که چرا کسب و کارهای کوچک در بازاریابی وب سایت سرمایه گذاری نمی کنند

متأسفانه کسب و کارهای کوچک در زمینه بازاریابی وب سایت چندان فعال نبوده و سرمایه گذاری خاصی نمی کنند و همیشه این کار از درجه اهمیت کمتری برای آنان برخوردار بوده است. در ادامه 2 دلیل برای این پدیده ذکر می کنیم:

1- درک زیادی از بازاریابی وب سایت ندارند

بسیاری از کسب و کارهای کوچک هنوز بر این عقیده هستند که برای راه اندازی کمپین بازاریابی موفق باید سرمایه زیادی داشته باشید. اما از این مورد که بگذریم، بازاریابی هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است چون توقع سودآوری دارید پس هرچقدر بیشتر سرمایه گذاری کنید، سود بیشتری کسب خواهید کرد.
تا حد زیادی، ایده های این افراد در مورد بازاریابی وب سایت و مزایای آن، قدیمی است و از نظر این افراد بازاریابی و فروش به یک معنا هستند.

2 دلیل که چرا کسب و کارهای کوچک در بازاریابی وب سایت سرمایه گذاری نمی کنند

طراحی سایت وردپرس

2- قبلا تجربه خوبی نداشته اند

در بررسی های متعدد خود در مورد کسب و کارهای کوچک به این نتیجه رسیدیم که اکثر صاحبان کسب و کارهای کوچکی که اعتماد و اعتقاد خود را نسبت به بازاریابی وب سایت از دست داده اند بخاطر نداشتن تجربه خوب بوده است.
مثلا این افراد با نهادهای جعلی همکاری داشته اند که به وعده های خود به خوبی عمل نکرده اند و با وجود دریافت هزینه های سنگین، نتایج مثبت خیلی کمی را تحویل این افراد داده اند.
خلاصه اینکه بازاریابی عامل اصلی تأثیرگذار در هر نوع کسب و کاری است. اگر قصد دارید کسب و کار شما به موفقیت برسد، باید مشتریان آن را ببینند به همین دلیل به کمک بازاریابی وب سایت، آن را بیشتر در معرض دید کاربران قرار می دهید، حضور آنلاین خود را پر رنگتر می کنید و می توانید نرخ تبدیل را هم بهبود ببخشید.

7 روش تأیید شده و تضمینی برای تبلیغ و بازاریابی وب سایت

بازاریابی وب سایت آنقدرها هم پیچیده و هزینه بر نیست که شما فکر می کنید. اکثر نکاتی که در این مطلب برای شما بیان خواهیم کرد باید بخشی از فرایند طراحی وب باشد و در صورتی که چنین مواردی را مشاهده نمی کنید حتما از طراح وب یا بازاریاب دیجیتالی خود بخواهید که فورا آنها را استفاده کند.

از طراحی موبایل ریسپانسیو استفاده کنید

1- از طراحی موبایل ریسپانسیو استفاده کنید

هنوز بر این معتقدیم که حتما وب سایت باید موبایل ریسپانسیو باشد و همانطور که در مقالات مختلف ذکر شده، 30% از صاحبان کسب و کار، از این طراحی استفاده می کنند.

ما در دنیایی زندگی می کنیم که موبایل حرف اول را می زند و موضوعی نیست که مد روز یا یک گرایش موقتی باشد، بلکه واقعیت حال حاضر و آینده زندگی و تجارت است و بشر همیشه به دنبال راه حل ها و ابتکاراتی است که فناوری موبایل را کارآمدتر و مؤثرتر از قبل کند.
تا زمانی که وب سایت شما موبایل ریسپانسیو نباشد، از طریق کاربران موبایل قابل دسترسی نخواهید بود و اساسا بازدید از چنین سایتی تجربه خوبی را رقم نخواهد زد و هیچ کس دوست ندارد که برای خواندن محتوای یک وب سایت، مجبور باشد روی نوشته های آن زوم کند.

2- سرعت دانلود وب سایت خود را بالا ببرید

سرعت وب سایت، عامل بسیار مهم در رتبه گرفتن طبق الگوریتم های جستجوی گوگل است. به بیان ساده، وب سایتی که خیلی سریع لود می شود – کمتر از 3 ثانیه – تجربه کاربری بسیار خوبی را رقم خواهد زد و اگر وب سایت شما موبایل ریسپانسیو است، مطمئن باشید که سرعت دانلود بالایی خواهد داشت.
به آمار و ارقام زیر توجه کنید:

  • در صورتی که سرعت لود وب سایت بیشتر از 3 ثانیه طول بکشد، کاربران آن را رها خواهند کرد.
  • هر ثانیه تأخیر بیشتر از 3 ثانیه مورد انتظار، میزان نارضایتی کاربران را تا 16% افزایش خواهد داد.
  • 52% کاربران عنوان می کنند که سرعت وب سایت عامل بسیار مهم در وفاداری مشتریان به یک وب سایت است.
  • 70% کاربران اصلا وارد وب سایتی نخواهند شد که قبلا تجربه کاربری خوبی از آن نداشته اند

از PWA یا وب اپلیکیشن های پیشرو استفاده کنید

شرکت طراحی سایت

3- از PWA یا وب اپلیکیشن های پیشرو استفاده کنید

همانطور که گفتیم، موبایل ریسپانسیو بودن یکی از راه های بازاریابی وب سایت است اما اگر به فکر پیشرفت بیشتر آن هستید از PWA استفاده کنید.
PWA یا Progressive Web Applications باعث می شود که وب سایت شما مثل یک اپلیکیشن عمل کند اما اینکار چه فایده ای دارد؟

  • PWA برای عملکرد خود نیاز به اینترنت ندارد و این یعنی حتی اگر کاربر اتصال به اینترنت هم نداشته باشد می تواند به وب سایت شما دسترسی پیدا کند.
  • با PWA، برنامه های بازاریابی وب سایت خود را می توانید بدون وقفه ادامه دهید، می توانید به فالوورهای خود در مورد هر گونه فروش، تخفیف یا کدهای تخفیف اطلاع دهید.
  • گوشی هوشمند فالوورهای شما آیکون PWA در رابط کاربری خود خواهد داشت تا دسترسی راحتتر و سریعتری داشته باشند.
  • طبق تجربه ثابت شده که راه اندازی PWA سرعت بسیار بیشتری نسبت به یک اپلیکیشن دارد.

4- از ویژگی چت آنلاین یا مشاوره آنلاین استفاده کنید

چت آنلاین یا مشاوره آنلاین روشی عالی برای افزایش دسترسی کسب و کارتان برای مشتریان است. این ویژگی برای خرده فروشی های تجارت الکترونیک بسیار مؤثر است چرا که مشتریان می توانند کلیه مسائل و نگرانی های خود را بابت محصولاتی که خریداری کرده اند از طریق وب سایت بیان کنند و این یک روش عالی بازاریابی وب سایت است.
طبق عقیده جف بِزوس، مالک میلیاردر و بنیانگذار آمازون، به عنوان بزرگترین خرده فروشی در جهان، هیچ چیزی بیشتر از خوشحالی و رضایت مشتریان از خدمات و محصولاتی که دریافت می کنند مهمتر نیست.
حتی از طریق چت زنده می توانید به تبلیغ محصولات و خدمات و در نتیجه بازاریابی وب سایت بپردازید و به مشتریان خود مشاوره هم بدهید که در صورتی که احساس کنند با تیم حرفه ای روبرو هستند، قطعا به مشتری دائمی شما تبدیل خواهند شد.

وب سایت خود را بهینه سازی کنید

ساخت سایت

5- وب سایت خود را بهینه سازی کنید

بهینه سازی وب سایت به معنای اجرای فرایندها، تکنیک ها و استراتژی هایی هست که کمک به بهتر پیدا شدن وب سایت شما در سطح اینترنت می کند. در ادامه نمونه هایی از این استراتژی های بهینه سازی را به منظور بازاریابی وب سایت ذکر می کنیم:

  • در گوگل سرچ کنید تا میزان دقت پاسخی که می گیرید را ببینید. هدف این است که ببینید آیا بابت هر سؤالی که سرچ می کنید، موتور جستجوی گوگل بهترین نتایج را در اختیار شما قرار می دهد یا خیر و در صورتی که صاحب یک خرده فروشی آنلاین هستید، متوجه شوید که توضیحات محصول شما برای مشتریان کافی هست یا خیر.
  • برای بازاریابی وب سایت خود حتما تست A/B انجام دهید تا تصاویر وب سایت خود را تست کنید مخصوصا که صاحب خرده فروشی تجارت الکترونیک باشید. با این کار متوجه می شوید که نحوه واکنش بازدیدکنندگان به تصاویری که روی وب سایت خود قرار می دهید به چه صورت است. اگر نتایج خوبی در پی ندارد، از تصاویر بهتری استفاده کنید.
  • یکی از بهترین کارها برای بازاریابی وب سایت انتخاب عناوین جذاب برای سایت است تا بازدیدکنندگان را مجاب به کلیک روی لینک ها کند.
  • توضیحات متا شاید عامل رتبه گرفتن سایت شما نباشند اما قطعا اگر حرفه ای نوشته شوند در جذب کاربران اینترنت برای بازدید از وب سایت کمک خواهند کرد. توجه داشته باشید که این توضیحات در قسمت زیر لینک وب سایت در نتایج گوگل قرار می گیرند.
  • از سرتیترهای مناسب برای بازاریابی وب سایت استفاده کنید. گوگل محتوایی که سازماندهی خوبی داشته باشد را ترجیح می دهد و نقش سرتیتر در وب سایت ها این است که به کاربران بگوید با کلیک بر روی این لینک چه اطلاعاتی نصیب شما خواهد شد. حتما در نگارش سرتیتر، از کلمه کلیدی اصلی مرتبط و مناسب استفاده کنید.

حتما از محتوای با کیفیت، مفید، مرتبط، آگاهی بخش، یونیک و جذاب در وب سایت خود استفاده کنید و کلمات کلیدی را هوشمندانه و با تحقیق انتخاب کنید تا هم محتوای شما برای سرچ های انجام شده ایندکس گردد و هم کاربران بیشتری بتوانند به محتوای شما دسترسی پیدا کنند و این ضروری ترین مرحله در بازاریابی وب سایت است.

6- از استراتژی لینک سازی استفاده کنید

لینک سازی یا لینک بیلدینگ یکی از بهترین استراتژی ها برای بازاریابی وب سایت و گسترش میزان دسترسی کاربران است که اغلب توسط افراد متخصص و حرفه ای در زمینه بازاریابی دیجیتال که توجهی به جنبه های خوب و بد آن ندارند، مورد سوء استفاده قرار می گیرد.
این افراد صرفا وب سایت خود را به کسب و کارهایی لینک می دهند که تعداد مشتریان و مخاطبین زیادی دارد در صورتی که مرتبط با کسب و کار خودشان نیست مثلا وب سایتی که در زمینه سلامت و تناسب اندام فعالیت دارد با وب سایتی که دخانیات می فروشد لینک می شود.
حتما لینک سازی را هوشمندانه پیش ببرید چرا که شیوه ای عالی برای افزایش آگاهی نسبت به کسب و کار و بازاریابی وب سایت است، ضمن اینکه میزان فعالیت آنلاین و ترافیک ورودی شما را افزایش می دهد. لینک بیلدینگ کار سختی است و حتما از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

از سیستم های همکاری در فروش کمک بگیرید

طراحی سایت شرکتی

7- از سیستم های همکاری در فروش کمک بگیرید

بازاریابی از طریق همکاری در فروش، اساسا فریلنسرها یا بازاریاب های مستقلی هستند که مایل به تبلیغ و بازاریابی وب سایت، کسب و کار، محصولات و خدمات شما می باشند و در صورتی که تلاش آنها نتیجه موفقیت آمیزی داشته باشد و به فروش منجر شود، باید به او کمیسیون پرداخت کنید.
در سیستم های همکاری در فروش، شما با بازاریاب های وابسته ای همکاری دارید که اکثر آنها وب سایت یا شبکه های اجتماعی مخصوص به خود را دارند و حتما در تبلیغات ویدیویی آنها، محصولات و خدمات مشتریان این افراد را مشاهده کرده اید که با چه کسانی قرارداد همکاری بسته اند.
بازاریابی سیستم های همکاری در فروش شیوه ای مقرون به صرفه برای تبلیغ و بازاریابی وب سایت است و هر موقع نتیجه تلاش ها و برنامه ریزی ها به فروش منجر شود، به این افراد پول پرداخت می کنید.

جمع بندی مطالب

راه اندازی وب سایت، برای کسب و کار، قطعا مرحله ای بسیار ضروری محسوب می شود که با داشتن چنین آدرس اینترنتی، گروه های مختلف می توانند در مورد کسب و کار و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید بیشتر یاد بگیرند. با این حال چنین سایتی به خودی خود موفقیت در پی نخواهد داشت تا زمانی که به تبلیغ و بازاریابی وب سایت بپردازید تا بازدیدکنندگان بیشتری با آن برخورد کنند.
بازاریابی وب سایت تلاش و زمان زیادی می طلبد اما حتما باید عملی شود تا وب سایتی که برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید ثمربخش باشد و چنانچه وقت زیادی هم برای انجام این کار ندارید، می توانید برنامه های بازاریابی خود را برون سپاری کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته / هایک ویژن / تی وی تی / دوربین مداربسته هایک ویژن و تی وی تی / تکنولوژی / اخبار تکنولوژی
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 661
  • بازدید کلی : 7681
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی